رهایی غزه با اتحاد کشورهای اسلامی و عربی میسر می‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 137
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
رهایی غزه با اتحاد کشورهای اسلامی و عربی میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد کشورهای اسلامی و عربی می‌تواند موجب رهایی غزه از دست رژیم غاصب صهیونیست شود.

خبرگزاری فارس: رهایی غزه با اتحاد کشورهای اسلامی و عربی میسر می‌شود


محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: یکی از مشکلات جهانی عدم توجه برخی از کشورهای اسلامی و سران کشورهای عربی به مسئله فلسطین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از سران کشورهای عربی با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان حملات رژیم غاصب صهیونیست به غزه را حمایت می‌کنند، افزود: کشورهای عربی همواره در برابر خواسته‌های این رژیم کوتاه آمده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجماع کشورهای اسلامی می‌تواند به نیرویی قدرتمند در برابر دشمنان تبدیل شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه همدلی و همفکری در بین کشورهای عربی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده است، افزود: این حمایت در دولت‌های مختلف از مردم فلسطین صورت گرفته است.

علیمردانی بر ضرورت حمایت جدی از مردم فلسطین تاکید کرد و گفت: باید حمایت‌های لازم از غزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مبارزات مردم فلسطین در چندین دهه گذشته علیه رژیم اشغالگر قدس ادامه یافته است، افزود: مردم فلسطین بدون داشتن سلاح‌های جنگی فقط با تکیه به نیروی مردمی در برابر رژیم غاصب صهیونیست به مبارزه پرداخته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در غزه تصریح کرد: حمایت از مردم فلسطین حمایت از مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی کشورهای اسلامی و عربی موجب مقابله جدی با اقدامات دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: غزه نیازمند حمایت و پشتیبانی کشورهای اسلامی است.

علیمردانی با اشاره به حمایت‌های جدی نظام جمهوری اسلامی از مردم غزه تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه مسلمانان جهان حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، افزود: همه مسلمانان در این زمینه باید به وظایف خود عمل کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در طول 33 سال گذشته است، افزود: ایران اسلامی هیچ‌گاه از مواضع خود در برابر مردم فلسطین عقب‌نشینی نکرده است.





:: برچسب‌ها: رهایی غزه با اتحاد کشورهای اسلامی و عربی میسر می‌شود ,



مطالب مرتبط با این پست
.